Tenna Vagner

Sidst opdateret: 2. november 2020
Tenna Vagner

Beskrivelse:

Jeg skriver realisme, fantasy og horror til unge.
Foruden mine egne skriverier er jeg tilknyttet flere forlag som freelance redaktør og vejleder forfatterspirer og forfattere i trivsel og arbejdsmiljø målrettet skribenter. Vejledningskonceptet hedder ForfatterTrivsel og kan følges på min blog og facebook (se links).

I 2019 og 2020 udkom YA-fantasytrilogien, 'Sandrytteren', ved forlaget Calibat.
I 2021 udkommer en realistisk YA-fortælling hos forlaget Tellerup

Jeg er arbejder til dagligt deltids som vejleder for unge voksne, der har svært ved at leve et selvstændigt voksenliv. Jeg er så privilegeret at komme tæt på andres tanker, følelser, adfærd og privatliv og dette inspirerer mig, når jeg skriver. Jeg ønsker i bund og grund bare at fortælle gode og spændende historier, men skulle en eventuel læser få udvidet sin horisont og generelle viden under læsningen, vil dette også glæde mig.

Kontaktoplysninger:

Adresse: Lovnsbjergvej 10, Fly, 7800 Skive Land: Danmark Mobil: 61854547 E-mail: Klik for at se e-mail

Medlem Af:

BU-gruppen