Gunnar Kruuse Langemark

Sidst opdateret: 2. februar 2024
Gunnar Kruuse Langemark

Beskrivelse:

Har fået udgivet to bøger de senere år, foruden hvad jeg har skrevet 'til skuffen'.
Jeg kommer lidt sent til festen. Efter at have været involveret i skoleblad og en vens digtudgivelse, skrev jeg mest for mig selv. På universitetet som 'forskerspire', skrev jeg nogle få artikler før jeg forlod den verden. Så arbejdede jeg i et par årtier i web- og it-branchen, hovedsagelig med at designe interfaces, lave user experience, samt skrive manualer og tekster og 'lær-selv' vejledninger.
I 2015 fik jeg konstateret dødelig cancer i skjoldbruskkirtlen og skrev om det på nettet, hvilket førte til bogen 'Dead Man Talking' om mine oplevelser i sundhedssystemet. Senere skrev jeg 'Skvatmand - breve til mit yngre jeg', som kan betragtes som en slags 'mandebog for begyndere' om at lære sine svage sider at kende og stå ved dem, for at kunne stå fast og udvikle sig som menneske.
Jeg er nu førtidspensioneret, børnene er flyttet hjemmefra og jeg har besluttet at 'identificere' som forfatter og satse på det. Og så lader vi min interesse for at dreje unikke kuglepenne og fyldepenne i spændende træ med en fortælling, være fritidsinteresse.
Derfor har jeg meldt mig ind i foreningen.
Jeg er uddannet cand. mag. i Film- og medievidenskab og retorik fra Københavns Universitet i 1992.

Tilbyder også:

Jeg har skrevet og redigeret et par bøger for andre.
Jeg har været 'mentor' for en enkelt forfatter, som var inspireret af min bog 'Skvatmand'.

Kontaktoplysninger:

Adresse: Saxovej 94, 5210 Odense Land: Denmark E-mail: Klik for at se e-mail