Lene Krüger

Lene Krüger
Forfatter Lene Krüger

Beskrivelse:

Lene Krüger er faguddannet i strikdesign og formidling, er pædagog og bibliotekar.
Ejer indieforlaget Knitters Agenda, der udgiver bøger om strik og strikkeopskrifter.
Har udgivet to fagbøger om mindful strik i 2020 og 2023. Arbejder nu sideløbende på nye opskrifter samt en skønlitterær udgivelse for voksne, der også har strikketøjet som omdrejningspunkt.

Kontaktoplysninger:

Adresse: Skovsgårdsvej, 78, 9370 Hals
Hals
Land: Danmark Mobil: 30959900 E-mail: Klik for at se e-mail CVR: 33229003

Medlem Af:

Faglitterære gruppe, Nordjyllandsgruppen

Online Referencer:

Besøg mig på:

Forlag: Knitters Agenda Udgivelsesår: 2023

HALS: Mindful og bæredygtig strik

Strikkebog med opskrifter på smukke designs der luner halsen. Alle modeller strikkes af økologisk og bæredygtigt kvalitetsgarn med GOTS certifikation. Afstressende mindfulness øvelser ledsager hver enkelt opskrift. Foruden opskrifter og øvelser får læseren et indblik i inspirationskilder og tanker i designprocessen.
For at underbygge en dejlig afslappet stemning er bogen rigt illustreret med smukke naturfotos fra HALS i Nordjylland, hvorfra inspirationen til modellerne er hentet. Sværhedsgraden på opskrifterne er let til middel. Forkundskab til mindfulness eller mindful strik er ikke nødvendig, introduktion findes i bogen.