Mirja Bang

Sidst opdateret: 7. februar 2024
Mirja Bang

Beskrivelse:

Jeg skriver bøger om hjernen på arbejde.

Min første bog 'Hjernefablen' udkom i 2020 og er en fabel om hjernen for voksne mennesker. Gennem fabelsproget forsøger jeg at give læseren en introduktion til, hvad der sker i hjernen, når vi udsætter den for pres gennem længere tid.

Min anden bog 'Skab Tid' er en arbejdsbog til 'Hjernefablen'. Her får læseren praktiske værktøjer til bruge hjernen til at få mere tid.

Min baggrund er 20 års arbejde i vækstvirksomheder i høj fart. Jeg læste min første bog om hjernen i 2008, og der begyndte jeg at forstå, hvordan vi kan passe bedre på vores hjerne i en presset hverdag – og endnu mere interessant: Hvordan vi kan bruge hjernen til at få mere tid.

Siden 2019 har jeg trænet travle ledere og medarbejdere i at få mere tid, og jeg bruger deres og min egen erfaring, når jeg skriver bøger om hjernen.

Målet er, at det skal være let at læse om og forstå sin hjerne for almindelige og fortravlede mennesker, og jeg håber, at denne viden vil bidrage til at skabe et sundere arbejdsmarked, hvor vi passer bedre på vores hjerne i stedet for at brænde ud.

Tilbyder også:

Foredrag om hjernen på arbejde.
Temaer: Tid, Stress, Forandring, Søvn og Hjernevelfærd

Kontaktoplysninger:

Tlf: 71999889 E-mail: Klik for at se e-mail

Medlem Af:

Faglitterære gruppe

Online Referencer:

Flere referencer:

Gammelheder: Jeg skriver ikke nyheder. De er flyvske og mister hurtigt deres værdi. I stedet skriver jeg gammelheder. God, gammel, gennemtestet viden om hjernen og tiden: gammelheder.dk

Minipodcast til at reflektere bedre i en travl hverdag: paafartenrefleksion.dk

Foredrag: Læs mere om mine foredrag her: forfatterforedrag.dk/mirja-bang

Besøg mig på:

Udgivelser