Karsten Mungo Madsen

Sidst opdateret: 17. juli 2023
Karsten Mungo Madsen

Beskrivelse:

Forfatter, illustrator, tegneserietegner, animationsinstruktør, manuskriptforfatter,

Kontaktoplysninger:

Adresse: Hovmarksvej 61, 2920 Charlottenlund Land: Danmark Tlf: 40373876 E-mail: Klik for at se e-mail

Medlem Af:

Illustratorgruppen, BU-gruppen

Online Referencer:

Besøg mig på:

Forlag: Forlaget Fahrenheit Udgivelsesår: 2017

Scrapbogen

”Ingen vil tro denne historie, og havde jeg ikke selv set det med mine egne øjne, ville jeg have afvist disse hændelser som det rene nonsens.”
Sådan indledes Scrapbogen, en mørk juleberetning om Kalvø Fyr og de tragiske genfærd, der klynger sig til dette ensomme sted.
Hovedpersonen tager os tilbage til dengang, han som en ung studerende fik et studiejob over julen, som opsynsmand ved Kalvø Fyr. Men det, som skulle have været en nem tjans, udvikler sig hurtigt til noget andet og ganske grufuldt.
Sandheden om de blodige mareridt, som hjemsøger ham om natten og fyrets truende karakter optrevles i små, snigende bidder af den mere og mere paranoide studerende.