Susanne Lykke

Sidst opdateret: 8. marts 2023
Susanne Lykke

Jeg er forfatter og indehaver af Lykkedal Forlag.
Medstifter af foreningen SKRIVEtanterne i delt formandskab, SKRIVEtante i den tilhørende SKRIVEtanterne podcast, samt medarrangør af Egedal Bogfest.

Tilbyder også:

Indtaling og udgivelse af lydbøger på Lykkedal Forlag. For at komme i betragtning til lydbogsudgivelse skal bogen være at finde på biblioteket og du skal selv have rettighederne over bogen.

Kontaktoplysninger:

Adresse: Ølstykke Land: Danmark E-mail: Klik for at se e-mail

BU-gruppen, De skønlitterære

Besøg mig på:

Forlag: Lykkedal Forlag Udgivelsesår: 2021

Den franske dukke

Den franske dukke er et mysterie i kamp med tiden. Et tragisk trafikuheld og en kvik læge fører til, at kriminalassistent Heidi Skotte får en ny sag om identitetstyveri. Sammen med kollegaen, Aske Olsen, kører hun Danmark rundt for at løse gåden om, hvem Signe Rasmussen er. For hver by, de besøger, ledes de længere og længere væk fra deres første antagelse. Sporene fører mange år tilbage i tiden og tegner billedet af en familie, der ikke helt er som andre børnefamilier. På samme tid får hundefører Mikkel Birk og schæferhunden, Shadow, fra politiets hundepatrulje et gennembrud i en sag om indbrud i Hareskoven. Men der mangler stadig svar, og de sidste brikker i puslespillet er svære at få på plads.