Lise Jacobsen Qvistgaard

Sidst opdateret: 4. november 2019
Lise Jacobsen Qvistgaard

Beskrivelse:

Fantasyforfatter til børn. Mit mål er at skrive spændende børnebøger, der samtidig er lette at læse, så de dygtigste af de nye læsere kan være med, samtidig med at historierne er spændende nok til at svage læsere på mellemtrinnet også har lyst til at læse dem.

Ud over at skrive tilbyder jeg oplæg/ oplæsning evt også med levende musik i samarbejde med musikeren Mads Engell.

Kontaktoplysninger:

Adresse: Askevænget 17, 3. sal, 2830 Virum Land: Danmark E-mail: Klik for at se e-mail

Medlem Af:

BU-gruppen

Besøg mig på:

Forlag: Forlaget Elysion Udgivelsesår: 2012

Den Grå Safir 1-4

Letlæst fantasy - en serie for indskolingen om pigen Lana, der skal hjælpe den blå drage Rito med at finde dragernes magiske ædelsten. Heksen Hela har stjålet safiren og uden den, vil dragerne uddø.

Serien består af følgende 4 bøger:
1 - En farlig opgave
2 - På sporet af Den Grå Safir
3 - Opgør med Hela
4 - En hule fuld af drager

Hver bog er på 40 sider i A5 format i farver. - Hver bog indeholder en del af den samlede historie om pigen Lana og hendes farefulde færd.
Bøgerne skal læses i rækkefølge, og har en lix på 9/et let-tal mellem 16-19.

Du kan finde bøgerne her