Inge Bjørn Lund

Sidst opdateret: 27. juli 2018
Inge Bjørn Lund

Beskrivelse:

Forfatterprofil: Charlotte Dinge blev født i Roskilde og gik på Den private Realskole. Efter endt eksamen begyndte hun i en bank, hvor hun fik en alsidig bankuddannelse og et toårig pædagogisk kursus for at kunne undervise på aftenskole. Hun giftede sig med en af cheferne i banken og blev hjemmegående husmoder i nogle år. Da hun skulle forbedre sine sprogkundskaber i engelsk, tysk og fransk samt lære spansk, gik hun på Folkeuniversitetet. En senere arbejdsgiver forlangte, at hun læste til merkonom, hvorefter hun gennemførte to linjer i henholdsvis Organisation og Turisme. Charlotte Dinge har rejst Europa og Asien tyndt plus store dele af Afrika og Amerika. Hun er uddannet som forfatter og har skrevet i danske, norske og svenske aviser og blade. I dag er hun bosiddende i Spanien. I dag er hun bosiddende i Spanien og skriver og udgiver bøger.

Kontaktoplysninger:

Land: Spanien E-mail: Klik for at se e-mail

Medlem Af:

Faglitterære gruppe

Online Referencer:

Flere referencer:

www.charlottedinge.dk

Costa Blanca I

Costa Blanca I 1.Byerne beskriver, hvor man finder museer, kirker, markeder, forretninger, restauranter, bodegas (vinkældre), sportscentre, golfklubber, strande, parkeringspladser og meget mere. 2.Kirker dækker over både katedraler, basilikaer, almindelige kirker og deres historie. 3.Markeder fortæller om de spanske markeder samt en ugeoversigt over, hvor man finder de forskellige markeder i området.

Bogforsidens illustrator: Foto fra den gamle by i Alicante