Esther Rützou

Esther Rützou
xxxxxx Foto: Hans Sturesson xxxxxx

Beskrivelse:

2019 har været et stort år! 3 udgivelser!
'De forsvundne diamanter' - bind 1 i en serie om to skattejægere: Ida og Moster. Det er faktisk Moster, der er skattejæger. Det opdager Ida, og da Moster ikke vil give Ida lov til at hjælpe sig med at finde nogle forsvundne diamanter, beslutter Ida, at hun selv vil lede efter dem og finde dem. Før Moster!
Og 'Albert og Monsterdrømmen' - om Albert der bliver fanget i en monsterdrøm og råber om hjælp. Farmor hører ham helt over i sin drøm, men for at komme til hjælp, må hun åbne porten mellem drømmeverdenerne - og så går det først galt!
Den 3. udgivelse er 'Vilde og Vilfred og damen der ville stjæle en vulkan' - en lille historie, som er skrevet eksklusivt til børnefestivalen 'Vilde Vulkaner'.
Jeg skriver for børn, fordi jeg er fascineret af at fortælle en god historie med en medrivende, dramatisk handling. Jeg har skrevet fantasy, gys og en historisk roman. Mine romaner henvender sig til mellemtrinnet. Derudover har jeg skrevet oplæsningshistorier for de små til forskellige antologier.
Jeg er også mundtlig forfatter - jeg er fortæller og optræder for foreninger, til arrangementer af forskellig art, på skoler - kort sagt alle steder, hvor mennesker forsamles og gerne vil høre en god historie. Mit mundtlige forfatterskab retter sig både mod voksne og mod børn - jeg tilpasser programmet efter tilhørerne.
Jeg tilbyder også workshops i fortælling og i at skrive noveller.

Kontaktoplysninger:

Adresse: Jordløsevej 3A, 5600 Fåborg
Haastrup
Land: Danmark Mobil: 30241958 E-mail: Klik for at se e-mail CVR: 38076841

Medlem Af:

BU-gruppen

Online Referencer:

Besøg mig på:

Udgivelser

Flere udgivelser

Seneste udgivelse: Albert og Monsterdrømmen
Forlag: Gyldendal