Sinus Reuss

Sidst opdateret: 28. september 2023
Sinus Reuss

Tilbyder også:

Højtlæsning, oplæg og samtaler omkring hans forfatterskab og emner, der behandles i hans forfatterskab herunder særligt overvågning, lgbt+-emner og klimaforandringer.
Højtlæsning, oplæg og samtaler om noveller for udskoling og ungdomsuddannelser, særligt med fokus på overvågning og samfundets bagsider.

Kontaktoplysninger:

Adresse: Skovengen 264, 2980 Kokkedal Land: Danmark Tlf: 25700862 E-mail: Klik for at se e-mail

Medlem Af:

BU-gruppen, De skønlitterære
Forlag: Forlaget Krabat Udgivelsesår: 2024

Superstorm

Jannie og Ole bor med deres mor under en kuppel. Den beskytter dem mod solens stråling og de forfærdelige vinde, der raserer den ugæstfrie planet. Katastrofen rammer, da en superstorm flår deres hjem i stykker, og de står alene tilbage under den brændende sol.
Dødsensfarlige tornadoer farer over overfladen, og der er over hundrede kilometer til den nærmeste kuppel.