Erik Laugesen Kristensen

Kort resumé: Uddannet boghandlermedhjælper, Niels Brock, Handelshøjskole og konsulent Danmarks Erhvervsfond, Handelslærer/underviser, Pensioneret lektor/konsulent fra SEL/DEL/UVM, Udviklingskonsulent, Fagforfatter. Ind imellem op gennem årende siden 1964: Underviser, redaktør af tidsskrifter og bogserier, foredragsholder, projektleder med mere, ejer af forlaget ELKI-SP (oprettet 1974, forlag til salg af de af egne bøger, som ikke kan sælges gennem andre kanaler) - i de senere år også ejendomsadministrator og vicevært.

Kontakt Oplysninger:

Adresse: Skærskovvænget 2, 8600 Silkeborg
Funder Kirkeby
Land: Danmark Mobil: +45 20442397 E-mail: Klik for at se e-mail

Faglitterære gruppe

Flere referencer:
www.elki-sp.dk

En splint i øjet

Humoristiske glimt og tidsbilleder fra et arbejdsliv i kommunikationens tjeneste

En vis distance til situationen og en splint i øjet - tja, det gør nu livet lidt lettere at leve. Alvoren bliver aldrig mere alvorlig, end den kan håndteres og menneskene bliver helt menneskelige og placeres, hvor de hører hjemme: Nær ved dig og alligevel det stykke væk, som giver personlig frihed.

11 muntre historier: Et mekanisk geni. En sær-lig virksomhed. Maria - en temperamentsfuld dame. Den tavse. Nimbus-entusiasten. Den flyvende brandmand. Et vanemenneske. Den statistiske sandsynlighed. Et rigtigt mandfolk? "De j¨kla danskare!". En vestjyde kommer til København,.