Sidst opdateret: 16. juli 2021
Madeline Rundsten
Das Bildnis einer sehr europäischen Autorin (Schriftstellerin. Ich schreibe am liebsten auf dänisch)

Beskrivelse:

Selvom det har ligget stille med bogudgivelser siden det anførte, betyder det ikke at jeg har ligget på den lade side. Jeg har sat et hus eller to i stand, rejst en del og samlet viden til en roman eller romaner skulle jeg nærmere sige. Men hvad er "en "roman" nu om stunder?

"Firmaet" søger nye kræfter! Jeg kan skrive på en nøgen væg om alt, hvad der interesserer mig og mere til. Men ... jeg har mine grunde til p.t. at holde skrivekløen nede: Venter nemlig at høre fra dig. P.S. Jeg er ikke på sociale medier (FB etc.). Har ikke været opdateret længe. Er stadig bortrejst og ikke hjemvendt, men med hovedet fuld af ideer.

Det var den skrivevæg. Per Højholts jyske hovedstol (med litterær kapital, der af somme ødes bort på "nr. 1" og det alt hvad remmer og tøjler kan holde ... efterfølgende problemer med "nr. 2" og skriveblokering og udtørrede kilder. Jeg "skrev" da ryggen af andre (for det meste afdøde), og SÅ faldt det i hak. Ideerne skal bruges i den rigtige rækkefølge, for at de som domino- eller snarere puslespilbrikker falder på plads: dem alle sammen. Uden undtagelse. Og uden at nogen bliver til overs, andet end hvis DET så er meningen. Der bliver sikkert brikker til overs til et nyt spil. Skal vi bytte? Du kan f å nogle af de brikker! Stor dusør i min egen kryptovaluta udloves (udover de tiloversblevne brikker.

Skriv trygt og gerne fuld af nysgerrighed eller undren til [email protected]

Venligst,

S.E.&O.

Kontaktoplysninger:

Adresse: Forlaget MillennivM, E-mail: Klik for at se e-mail

Medlem Af:

De skønlitterære, Lyrikere

Online Referencer:

Flere referencer:

Udgivelser

faSeneste udgivelse: Desirée og Tårnmesterens triumf
Forlag: Forlaget MillennivM
Udgivelsesår: 01/04/2012

Vers (digte, 1999).

Hytten brænder! (skuespil, 2001).

Katalog 2002 (med et forfatterinterview).

Tvillingen – Sylvia – (roman i to dele. 2003).
Minimal (kortprosa og kunstessays, 2004).

H.C. Andersen: Skyggen (eventyr. bearbejdet og ill., 2005).

No. 5 (parfumekanon).

Visconti i fjor i Venedig (filmografi. 2006).

Stefan George: DEN DØDE STAD. Digte i udvalg oversat og kommenteret af Madeline Rundsten (2008).

Rudolph Tegners Loggia (fortælling. 2008)

Berlinerluft (roman, 2009).

Desirée og Tårnmesterens Triumf (roman, 2012).