Pernille Jermiin Frost

Sidst opdateret: 5. november 2020
Pernille Jermiin Frost

Beskrivelse:

Mine seneste udgivelser drejer sig om læsning i de yngste klasser: Et læsesystem og et læseprogram. Målet er at fremme en "sikker læsestart", hvor ingen elever udvikler læsevanskeligheder. Det kan ske gennem 7 generelle hensyn til begynderlæserne, kombineret med individuel differentiering.

Som konsulent i dansk og læsning arbejder jeg med at omsætte og formidle læsefaglig evidens til læreplaner og undervisning.

Kontaktoplysninger:

Adresse: Frændevej 8, 1. sal, 2870 Dyssegård Land: Danmark Tlf: 61682440 E-mail: Klik for at se e-mail

Medlem Af:

Faglitterære gruppe, Læremiddelgruppen

Online Referencer:

Udgivelser

Andre projekter

Lavet i:

2019-2020  Grundsystemet “Molevitten”

Læsesporet i grundsystemet “Molevitten” (0.-2. klasse): 9 læsebøger, 3 arbejdsbøger,  “spurtebøger” til differentiering og 3 lærervejledninger, København: Alinea

2019 Lærebog om læseindlæring

Sikker læsestart. Et differentieret læseprogram til effektiv automatisering, København: Akademisk Forlag