Christina Holgård Sørensen

Sidst opdateret: 1. februar 2024
Christina Holgård Sørensen

Beskrivelse:

Jeg skriver for at give børn og unge mod til at være sig selv. Og for at vise dem konsekvenserne af ikke at være det. Vi mister alle os selv indimellem, kommer til at lyve og være uærlige. Men det er altid muligt at finde sig selv igen, lære af sine fejl og rette op på problemerne. Der er altid en chance til. Eller mange.

Ud over at skrive bøger til børn og unge redigerer jeg og læser korrektur for Muusmann Forlag, Forlaget Alinea, Alvilda Karrusel og en lang række forfattere.

Kontaktoplysninger:

Adresse: Kolsbæk byvej 1, 3200 Helsinge Land: Danmark Tlf: 42774833 E-mail: Klik for at se e-mail CVR: 26858879

Medlem Af:

BU-gruppen

Online Referencer:

Besøg mig på:

Forlag: Alinea Udgivelsesår: 2024

Bomber og vintergækker

På plænen foran skuret må man slås med sne. Hårde bolde flyver gennem luften. Nogle rammer en kind. Eller et øre. Eller en nakke.

„Synes du ikke, det er alt for vildt?“ siger Naima.
„Jo-eh,“ siger jeg og kigger ned i mine hænder. Jeg har samlet noget sne til en bold. Den er helt rund og glat.

Det kildrer i Liljas krop. Det er sjovt at slås med sne. Men hvorfor er Naima så kedelig?

Dette er tredje bog i serien om Lilja og Naima.

Lix 12

Læs mere og køb bogen her