Ragna Sidéns og Vagn Clausens Fond inviterer til reception i anledning af prisuddeling

15. oktober 2024

Ragna Sidéns og Vagn Clausens Fond har uddelt Dansk Litteraturpris 2024 til Niels Hav.

Litteraturprisen er på kr. 50.000. Formålet med uddelingen af prisen er ifølge fondens fundats at ”opmuntre og anspore forfattere, der inden for dansk litteratur har ydet en betydelig indsats”.

Dette fejres ved en reception fredag den 6. december 2024 kl. 17-19 i Dansk Forfatter­forenings mødelokaler.
Alle er velkomne.

Christina Bjørkøe, klassisk pianist, vil bidrage til den festlige stemning ved receptionen. Som det vil være mange bekendt, er Christina Bjørkøe gift med Niels Hav, og de optræder ofte sammen.