Skriv løs – i Aarhus

NYHED i Aarhusgruppen – SKRIV LØS!

Skriv løs er et tilbud for alle skrivende medlemmer af Aarhusgruppen under Dansk Forfatterforening. Skriv løs-møderne kommer (som udgangspunkt) til at ligge den første mandag i måneden fra 18-21.

De første par timer er afsat til at skrive til energien og lyden af hinandens tastatur. Man kan, hvis man har lyst deltage i et par opvarmningsøvelser. Herefter vil der hver gang være afsat tid til, at nogle af gruppens medlemmer kan få hjælp eller respons på det, der lige nu er vigtigt for den enkelte. F.eks. pitche en idé, få respons på en tekstbid, få hjælp til at komme videre, der hvor man sidder fast, snak om forlag, tips og tricks osv. osv. Der er ikke bindende tilmelding, men man skal på forhånd fra gang til gang melde sig til et par dage før og skrive, hvis man har et punkt til aftenen.

De, der kommer i gruppen er med til at sætte rammen for indholdet og er i fællesskab med til at udvikle den.

Tovholder: Annie Bahnson. Mail mig på: a9bahnson@gmail.com

Sted: Godsbanen, Vogn 1, 8000 Aarhus C

Datoer 1. halvår 2019:

14. januar

4. februar

4. marts

1. april

6. maj

3. juni

Af Aarhusgruppen - 5. december 2018

2004 - 2018 © Copyrighted | Dansk Forfatterforening | Designed by Arendt™ & Developed by Eksakte