Arrangementspolitik i Strandgade 6, kbh K

Fra 6. maj 2021 bliver det igen muligt at holde konferencer og kulturaktiviteter i foreningens lokaler i Strandgade – dog med krav om coronapas. Der er kort sagt ikke tale om, at alle restriktioner ophæves, og reglerne om 1 meters afstand og afspritning gælder fortsat. Dansk Forfatterforening har p.t. ikke planlagt større arrangementer inden sommerferien.

Foreningsaktiviteter som fx møder bliver tilladt fra 21. maj – også her gælder kravet om coronapas, afstand og god hygiejne.

6. april 2021

Det skal du vide som deltager

Når du deltager i arrangementer, skal du:

• Kunne fremvise gyldigt coronapas
  • Komme let – dvs. du skal medbringe så lidt overtøj mv. som muligt
  • Hænge dit overtøj mv. på den stol, du vælger i mødelokalet
  • Medbringe eget vand (der serveres hverken vådt eller tørt)

Når du har fundet en plads i mødelokalerne, så skal du så vidt muligt blive siddende der.

Hvis du skal rejse dig:

• For at gå på toilettet, så kan du både gå gennem mødelokalerne og kontoret ml. køkken og entre – der er kun plads til 2 i kø (markeret med 1 kryds i mellemgangen foran toilettet og 1 kryds ved kaffemaskinen)
  • For at strække benene eller trække frisk luft, skal du gå i gården

Vi opfordrer alle til at:

• Bruge håndsprit løbende (håndsprit er stillet frem)
  • Hoste og nyse i ærmet
  • Blive hjemme, hvis man føler sig det mindste syg

Det skal du vide som arrangør

Der er udarbejdet uddybende retningslinjer til arrangører, som kan rekvireres hos sekretariatet. Retningslinjerne tilpasses så vidt muligt løbende efter regeringens og myndighedernes udmeldinger.