Indstil til Bodil Koch Prisen

23. marts 2023

Kulturministeren har bedt Dansk Forfatterforening og andre lignende organisationer om at indstille til den nystiftede ligestillingspris Bodil Koch Prisen. I den forbindelse har Dansk Forfatterforening besluttet, at medlemmer kan indsende forslag. Forslagene kigges igennem af et udvalg, som udvælger/udarbejder den endelige indstilling, der godkendes af Dansk Forfatterforenings bestyrelse, inden det sendes til Kulturministeriet.

Fristen for at indsende forslag er tirsdag den 18. april 2023 til litteratur@danskforfatterforening.dk

Du kan både sende forslag om en person og/eller en organisation, der har gjort noget særligt for ligestilling på litteraturens område. Dit forslag skal være kort begrundet (3-10 linjer).