Send en fødselsdagshilsen til Knud Sørensen

Forfatter, tidligere næstformand og formand for lyrikerne Knud Sørensen fylder 90 i år. Det vil Lyrikergruppen og Dansk Forfatterforening gerne fejre. Vi opfordrer derfor medlemmer til at indsende et bidrag, der på den ene eller anden måde er en hyldest og/eller giver et billede af personligheden og forfatteren Knud Sørensen.

26. februar 2018

Vi er sikre på, at der er mange, der har et minde, en historie, et digt, en tegning eller en inspiration omkring Knud Sørensen.  Bidrag til festskriftet kan sendes til formand for lyrikerne: kirsten.marthedal@gmail.com senest 1. juni 2018.

Festskriftet vil blive redigeret og sat af René Sandberg og Adil Erdem og vil – hvis alt går efter planen – udkomme 9. september med kaffe fra den røde kande og dejlig chokolade og kager til.