BU-fyraftensmøde: Ungdomskriminalitet

Tidspunkt: 19.00 – 21.00
Tilmelding til Maria Rørbæk: mail@mariar.dk

Af BU-gruppen - 2. juli 2024

Bliv klogere på ungdomskriminalitet anno 2024 til dette fyraftensmøde, hvor to betjente fra Københavns Politi vil fortælle om de nyeste tal, trends og tendenser – krydret med anekdoter og historier fra den virkelige verden.

Du vil få svar på spørgsmål som: Hvilken type kriminalitet begår de unge? Hvad sker der i forhold til digital kriminalitet som fx deling af nøgenbilleder? Hvordan ser narkomarkedet ud? Hvad gør politiet for at forebygge og opklare ungdomskriminalitet? Derudover er der mulighed for at selv at stille spørgsmål, der kan bruges som inspiration og research i forhold til egne bogprojekter.

Mødet finder sted i foreningens lokaler i Strandgade 6 i København.
Efter selve foredraget er der mulighed for at blive og snakke med andre forfattere indtil klokken 21.00.

Dato: 28. oktober
Tidspunkt: 19.00 – 21.00