BU-nytårskur 2024

Tilmeldingsfrist: 28. december 2023
Husk også: At anføre, om du selv vil præsentere en udgivelse fra 2023

Af BU-gruppen - 29. november 2023

I januar måned afholder BU-gruppen traditionen tro den sagnomspundne nytårskur for at fejre medlemmernes udgivelser. Så kom og vær med til denne festlige aften fredag d. 5. januar 2024 kl. 19.

Vi starter som altid med velkomstdrinks og velkomsttale.
Herefter vil de tilmeldte forfattere og illustratorer have mulighed for kort at præsentere deres udgivelser fra året, der gik. Hvert indlæg varer tre minutter plus bifald.
Hvis du har lyst til enten selv at præsentere en udgivelse eller at være med til at fejre andres udgivelser, så skriv til lise.bidstrup@gmail.com og meld dig til senest d. 28. december. Husk at skrive i tilmeldingen, om du selv ønsker at præsentere en udgivelse. Det er ikke muligt at komme til at præsentere sin udgivelse, hvis man ikke er tilmeldt.

Efter præsentationerne vil der som altid være et musikalsk indslag, og derefter slutter vi af med bobler og pindemadder og mulighed for at lykønske hinanden og høre mere om hinandens bøger.

For at understrege at vi fejrer noget fantastisk denne aften, er man meget velkommen til at iføre sig sit festligste tøj, ordensbånd, tiara eller gallauniform.