Fyraftensmøde om at skrive sammen

Dato: 13. december
Tid: 19.00
Sted: Strandgade 6
Tilmelding: Til Lise Bidstrup på lisebidstrup@stofanet.dk

Af BU-gruppen - 11. november 2022

Flere og flere forfattere får øjnene op for at skrive sammen i makkerpar. Det kan både være sjovt, lærerigt og en udfordring.

Lise Bidstrup og Anna Bridgwater åbner op for en aften i makkerparrenes tegn, og de bliver skarpt efterfulgt af Sanne Munk Jensen, der sammen med Kim Fupz Aakeson har skrevet ungdomsromanen, Au Pair, og Merlin P. Mann, der også af flere omgange har dannet forfatterpar med andre.
Forfatterne deler glade ud af tips, tricks og erfaringer.

Så sidder du med lysten til at skrive sammen med en kollega, eller er I allerede i gang og kunne bruge noget inspiration til at få tingene på skinner, så kom ind i foreningen til en hyggelig og spændende aften.

Arrangementet finder sted i foreningens lokaler i Strandgade tirsdag d. 13. december kl. 19.00.

Tilmelding til Lise Bidstrup på lisebidstrup@stofanet.dk