Årsmøde i Aarhusgruppen -udskudt til senere på året

Aflyst: Aarhusgruppens årsmøde

Har du forslag til vedtægtsændringer, så skal de være styregruppen i hænde senest d. 21. december, de kan nå at blive sendt rettidigt ud til jer alle senest to uger før årsmødet.

Som altid starter vi med den formelle del af dagsorden, hvorefter vi fejrer årets udgivelser med en fælles udstilling, et par glas og lidt pølse og ost, mens vi kigger på hinandens bøger og hører en håndfuld kolleger præsentere deres nye bøger.

Har du udgivet noget siden sidst, som du har lyst til kort at præsentere, så skriv til Gunvor på info@gunvorganerkrejberg.dk. Vi plejer at kunne nå cirka 5-6 præsentationer og vi vil gerne høre noget fra alle faggrupper, så hold dig ikke tilbage for at skrive, hvis du gerne vil på listen.

Dagsordenen:

1. Valg af dirigent og referent

2. Forelæggelse af formandens beretning til godkendelse

3. Forelæggelse af foreningens regnskab for seneste regnskabsår til godkendelse

4. Forelæggelse af budget til godkendelse for indeværende år, herunder kontingent og honorar til formanden.

5. Valg af regnskabsansvarlig

6. Valg af formand

7. Valg af medlemmer af styregruppen

8. Evaluering og ønskeliste: Året, der er gået – året, som kommer.

9. Eventuelt