AFLYST: Årsmøde i den skønlitterære gruppe

Styrelsen indkalder til S-gruppens årsmøde, den 14. marts 2020 kl. 17-18.00.

Mødet indledes med et kort oplæg af vicechef for Københavns Biblioteker, Sanne Caft, der vil fortælle om bibliotekets syn på litteraturens rolle. Tilmeld dig allerede nu authorsilvestri@gmail.com.

Da den nuværende formand Amdi Silvestri ikke stiller op til genvalg, skal der i år vælges ny formand. Derfor håber vi, at du vælger at møde op til årsmødet og give din stemme.

Ligeledes skal der vælges en håndfuld nye styrelsesmedlemmer, så brænder du for den skønlitterære litteratur, har vi brug for dig og dine tanker.

Har man et forslag til behandling, skal dette ligeledes være styrelsen i hænde senest den 7. marts.
Er man interesseret i at stille op til valg som medlem af den skønlitterære styrelse, kan man gøre det helt frem til dagen.

Efter mødet vil der fra 18.30 være middag, som man skal melde sig til.
Det koster 100 kroner, og tilmelding skal ske senest 7. marts på authorsilvestri@gmail.com.

Vi håber, at se rigtig mange af jer.

Amdi Silvestri (formand)