DOF’s generalforsamling

DOF holder generalforsamling med efterfølgende middag.

Efter mødet er der middag og fest (tilmelding og betaling nødvendig)

Links til bilag og regnskab m.v. her:

Dagsorden:

1) Valg af dirigent og referent

2) Formandens beretning

3) Forelæggelse af revideret regnskab for senest afsluttede regnskabsår til godkendelse

4) Forslag fra bestyrelsen eller medlemmerne (se link)

5) Forelæggelse af budget udarbejdet af bestyrelsen for indeværende regnskabsår

6) Valg af formand (se link)

7) Valg af øvrige bestyrelsesmedlemmer og suppleanter (se link)

8) Valg af revisor og evt. af kritisk revisor (se link)

9) Eventuelt

Forslag fra bestyrelsen skal være udsendt senest samtidig med indkaldelsen til generalforsamlingen. Forslag fra medlemmer skal for at kunne behandles på generalforsamlingen være bestyrelsen i hænde senest 8 dage før generalforsamlingen. Medlemmer, der er forhindret i at deltage i generalforsamlingen, kan afgive skriftlig fuldmagt til et andet møde- og stemmeberettiget medlem. Hvert medlem kan kun medbringe fuldmagt for ét andet medlem. Fuldmagten kan ikke binde til bestemt stemmeafgivning.

Ved spørgsmål ang. generalforsamlingen eller arbejdet i bestyrelsen kan formanden kontaktes på formand@d-o-f.dk, eller man kan henvende sig til de enkelte bestyrelsesmedlemmer, se kontaktoplysninger her: https://danskforfatterforening.dk/dof/styrelseogudvalg/

Efter generalforsamlingen vil der være oversætterfest med middag og vin ad libitum med egenbetaling på 100 kr. Tilmelding sker ved betaling til François-Éric Grodin som mobilepay til 20155115 eller kontonummer 5292-310241 senest d. 20. marts med angivelse af navn. Tilmelding til selve generalforsamlingen er IKKE nødvendig.

Der ydes som sædvanlig rejserefusion minus en egenbetaling på 75 kr. Fremsend bilag til foreningens bogholder Trine Jück Eschen Larsen: bogholderi@danskforfatterforening.dk

Medbring gerne egne værker til bytte-bøger-bordet.