Fra skuffetekst til e-bog – Sådan får du din ebog klar til salg

Fra skuffetekst til e-bog – Sådan får du din e-bog klar til salg
For alle

Har du en bog liggende i skrivebordsskuffen, som du gerne vil have ud til læserne? Så kom og lær, hvordan du får dit manuskript klar til udgivelse som ebog.

På kurset vil du lære om:

• selvudgiverplatforme
  • hvad du mangler, når du tror, din bog er klar til udgivelse
  • sådan laver du en e-Pub-fil/ e-bog

Kurset er en blanding af undervisning, underviserens egne erfaringer og øvelser.Gittemie Eriksen er forfatter og selvudgiver og blogger på http://www.gittemieeriksen.dk

Har du spørgsmål til kursets indhold kan kursusleder Marianne Christensen kontaktes på  marianne@mariannechristensen.dk eller telefon 30 25 47 74 og underviser Gittemie Eriksen på mail gittemie@me.com eller telefon 20 74 97 47.

Medbring selv en computer eller alt. tablet/iPad. Der er wifi-adgang i kursuslokalet.

Tilmelding

Skriftlig tilmelding senest 27. januar 2016 til kursussekretæren:kursus@danskforfatterforening.dk

Ved afbud efter 27. januar refunderes kursusgebyr ikke. Ved aflysning af kurset refunderes kursusgebyr.

Underviser(e)

Gittemie Eriksen