Fyraftensmøde i Aarhusgruppen: Nyeste udgivelser og erfaringer i gruppen

På vores første fyraftensmøde efter sommerferien sætter vi det kollegiale i centrum. Kom og få et par hyggelige timer med dine kolleger, hør om nye udgivelser i gruppen eller måske sidder du selv inde med en vigtig erfaring, som dine kolleger kan drage nytte af.

Vi mødes som altid i Vogn 1, drikker lidt kaffe og hyggesnakker, før vi kaster os over bogpræsentationer, erfaringsudveksling og hilser på nye medlemmer af gruppen.

Har du en udgivelse eller erfaring du gerne vil fortælle dine kolleger om eller er du nyt medlem og klar på at præsentere dig selv for os andre, så skriv til Gunvor og kom på ”talerlisten”.

Af hensyn til indkøb af kage og frugt skal tilmelding til mødet ske senest d. 26. august på info@gunvorganerkrejberg.dk