Fyraftensmøde: Sommerhygge!

Er det et fyraftensmøde? En mini-festival? Nej, det er såmænd bare De Skønlitterære, der holder Sommerhygge! Og I er inviteret.

De andre grupper holder nytårskure, hvor medlemmer kan dele projekter, læse op og i det hele taget fejrer året, der er gået. Vi skønlitterære hylder nu midsommeren, processen, arbejdet, glæden ved teksten — og derfor opfordrer vi jer til at læse op, fortælle, synge og i det hele taget berige os alle. Formen er fri, forfatterne kan slå sig løs!

Vi byder på kølige øl, vand og vin samt snacks— og senere giver vi pizza! Bliver der noget tilovers, kan vi gå ned på kajen i den lyse aften og nyde hinandens selskab der.

Det er gratis at deltage. Tilmelding senest en uge før til stephanie@caruana.dk, skriv ‘Sommerhygge!’ i emnefeltet.
Skriv om du vil optræde — og med hvad! Programmet offentliggøres op til.

Deltagelse
Primært for: Skønlitterære medlemmer, men alle er velkomne.
Oplys gruppetilhørsforhold ved tilmelding.