InDesign for forfattere

For alle

Om kurset

•                    Opsætning og de væsentlige værktøjer

•                    Tekstkasseprincipper og genbrug

•                    Smart teksthåndtering

•                    Billeder og grafik

•                    Sider og sideskabeloner

•                    Omslag

•                    Hvordan man laver en korrekt trykfil

Efter dette kompakte kursus kan du sætte en almindelig bog op med billeder og grafik. Du kan også lave flyers og andet støttemateriale til en bogudgivelse.

Benny Thaibert har siden 2003 huseret i sit eget designbureau, bitmedia.dk Samtidig har han læringsportalen bitspot.dk hvor han tager professionelle og begyndere på læringsrejse til nye muligheder.

Forudsætninger:

Almindeligt kendskab til computerbrug. Der er ingen krav til at du skal kunne noget i InDesign allerede.
Forberedelse:
Køreklar computer med InDesign CC installeret.
Snacks så du ikke går sukkerkold.
Der undervises i den nyeste engelske version.
Du kan downloade en prøveversion hos Adobe hvis du ikke allerede har.
Se her hvordan du skifter sprog https://helpx.adobe.com/dk/creative-cloud/help/change-install-language.html

Tilmelding

Motiveret tilmelding senest 7. september 2016 til kursussekretæren:kursus@danskforfatterforening.dk

Ved afbud efter 7. september 2016 refunderes kursusgebyr ikke. Ved aflysning af kurset refunderes kursusgebyr.

160623 Kunstfonden_LOGO_small_JPG

Underviser(e)