Jazz og lyrik

Tilmelding kan ske til reneras@hum.ku.dk, send også gerne en lille beskrivelse af dig og det du gør i tilmeldingen.

Tilmeldingsfrist 2. Juli.

Lørdag d. 9. Juli klokken 14.00 – 18.00 vil vi sammensætte et 4 timers program ( inkl. pauser ) med musikere der vil jamme med lyrikerne fra Dansk Forfatterforening i en åben scene.
Det foregår i kælderen Classensgade 10 på Østerbro. Her har vi etableret et samarbejde med Kajsa Darre og Charlotte Lahrmann, der driver den lille musikalske og lyriske scene “Kajsas kælder” ( kajsaskælder.dk ).
Håber mange vil byde ind. I tilfælde af vores tilmeldingsliste bliver for lang vil medlemmer og associerede medlemmer af Dansk forfatterforening have første prioritet. Men som udgangspunkt er alle der har lyst til at læse op til musik velkommen! Hvis du i forvejen samarbejder med en musiker, som er interesseret i at deltage, må I meget gerne melde jer til sammen ( forudsat der er plads i programmet ).
Arrangementet er gratis.
Kajsas kælder vil stå for en lille bar hvor man kan forsyne sig.