Juristens kursus – online

Vores jurist Anne Koldbæk har lavet et nyt kursus om forlagskontrakter. På kurset lærer du at finde frem til de væsentligste vilkår i kontrakterne, nemlig:

Hvor mange rettigheder du overdrager, for hvilken betaling, og om du nogensinde kan bringe kontrakten til ophør.

Dit overblik over disse tre forhold har nemlig afgørende betydning for, om din kontrakt er rimelig.

Kurset foregår online via Microsoft Teams eller Zoom og henvender sig til alle medlemmer. Illustratorer og oversættere er også velkomne – dog er udgangspunktet forfatterkontrakter.

Deltagerantallet er begrænset, og tilmelding skal ske direkte til Anne Koldbæk på jura@danskforfatterforening.dk  senest mandag d. 21. marts 2022 kl. 12.00