Masterclass med Linn Ulmann – Fra idé til værk

På denne Masterclass fortæller Linn Ullmann om skriveprocessen fra ide og til færdigt værk:

Hvor finder hun – og andre forfattere – inspiration til deres bøger? Hvilke metoder gøres der brug af undervejs, og hvordan komponerer man et værks endelige form? Masterclassen har form af en dialog, og der vil løbende være mulighed for at stille spørgsmål til såvel forfatterens værker som metoder.

Masterclassen, der er arrangeret i samarbejde med Dansk forfatterforening, henvender sig til folk, der selv skriver eller arbejder professionelt med litteratur. Send en motiveret ansøgning til seminar@litteraturen.nu, der fortæller hvorfor denne masterclass har relevans for dig. Deadline senest d. 27. maj. Begrænsede pladser, maks. 9 deltagere. Arrangementet støttes af Statens Kunstfond.

Læs mere her: http://www.litteraturen.nu/begivenhed/masterclass-med-linn-ullmann/?fbclid=IwAR0PP-YGHU2gcFsom22qLDqZkEcHVH98OnKQZSyIXlK5Rrw-gRDs7ao7auk

Arrangementet er støttet af Statens Kunstfond