Masterclass med Sjón

Genrehybrider
Kunne du tænke dig at lære mere om at skrive mellem de forskellige genre?

Aarhus litteraturcenter og Dansk Forfatterforening har i fællesskab arrangeret denne Masterclass, hvor Sjón, med udgangspunkt i sit eget forfatterskab, vil trække tråde til nordiske sagn, græske myter og andet litteraturhistorisk arvegods, når han fortæller om inspirationskilder og arbejdsmetoder.

Masterclassen henvender sig til folk der selv skriver indenfor denne genre eller arbejder professionelt med emnet. Send en motiveret ansøgning til seminar@litteraturen.nu, der fortæller hvorfor denne masterclass har relevans for dig. Deadline d. 7. juni. Begrænsede pladser, maks. 9 deltagere.

Læs mere her: http://www.litteraturen.nu/begivenhed/masterclass-med-sjon/?fbclid=IwAR1wERPtqSzHBDiyDvydOw-fd5lD4Rg16EZh8FXvI4t2LAYPR_88oXsEDWE

Arrangementet er støttet af Statens Kunstfond