Mød en forlægger online – Allan Lillelund fra Silkefyret

Kom til et hyggeligt fyraftensmøde – hjemme fra din egen stue!

Til dette fyraftensmøde – der henvender sig til lyrikere og andre medlemmer af Dansk Forfatterforening – vil Allan Lillelund fra Forlaget Silkefyret fortælle om den trykte bog, forlagets profil og give gode råd til indsendelse af manuskripter. Der bliver desuden tid til spørgsmål og mulighed for at komme ud i mindre grupper, så I kan samtale om opægget.

Tilmelding er nødvendig og skal ske senest 48 timer før, dvs. om mandagen kl. 17 til forfatter@danielboysen.dk – oplys venligst dit fulde navn, e-mail og telefonnummer. Det er IKKE muligt at tilmelde sig via Facebook.
Du vil, senest nogle timer inden mødet begynder, modtage et link til at komme på videokonferencetjenesten Zoom.