Mød en mester – Alex Schulman

Alex Schulman er en af Sveriges fremmeste forfattere og bredt læst i Norden, hvor hans rørende, personlige, undersøgende romaner har gjort ham til et kendt navn. Han har derudover lavet flere tv-programmer, han er aktiv klummeskribent i de svenske medier, og så står han – med sin forfatterkollega Sigge Eklund – bag en af Sveriges mest populære podcasts ‘Alex og Sigges podcast’.

Alex Schulman gæster Diamantens Internationale forfatterscene og besøger i den forbindelse Dansk Forfatterforening. Deltagere på kurset i foreningen får gratis adgang til arrangementet på Diamanten samme aften.

Masterclass’en har form af en dialog mellem Alex Schulman og en mindre gruppe danske forfattere, som har en særlig interesse i hans værk og metode.

Underviser(e)

Alex Schulman