Mød fagbogsforfatter Ole Steen Hansen

I november måned modtog Ole Steen Hansen Dansk Forfatterforenings faglitterære pris 2019. Mennesker og deres skæbner har altid stået i centrum for Steens arbejde, når han har skrevet om Vietnams geografi og historie, om kinesiske traditioner og forfædredyrkelse, om flyvning og flyvehistorie eller om livet i det kommunistiske DDR. Steen skriver dokumentarisk, så han skal finde sine historier – ikke finde på dem. Han giver ind imellem sig selv lov til at arbejde ud fra princippet “giv heldet en chance” og vil komme med eksempler på, hvad det kan føre til. Steen er forfatter, fotograf, oversætter, foredragsholder og pilot.

Vi har lokket Steen til at komme og fortælle os i Aarhusgruppen om sit arbejde og sine bøger og der bliver rig lejlighed til at spørge ind til hans tilgang til stoffet.

Tilmelding gerne senest d. 5. marts til info@gunvorganerkrejberg.dk