Mød foreningens nye kursussekretær

Dansk Forfatterforening har pr. 1. august 2022 ansat Kristina Nya Glaffey som ny kursussekretær.

Kristina Nya Glaffey afløser Anne-Sophie Lunding-Sørensen, som har varetaget stillingen de seneste 6 år.

Foreningen ønsker at takke Anne-Sophie Lunding-Sørensen for en forbilledlig indsats og samtidigt byde Kristina Nya Glaffey et varmt velkommen.
Vi afholder goddag og farvel reception den 16. juni kl. 16-17 i Strandgade 6, Kbh. K. Alle medlemmer og samarbejdspartnere på kursusområdet er velkomne.

Foreningen havde oprindeligt truffet aftale med Maria Hesselager, som dog har fået tilbudt længerevarende  udenlandsophold i 2023, der ikke er foreneligt med stillingen som kursussekretær.
Dansk Forfatterforening er meget glad for at kunne tilbyde Kristina Nya Glaffey stillingen.