De skønlitterære holder årsmøde

Med fagligt indslag og efterfølgende middag

Så skal vi til det igen! Årsmødet er en mulighed for at komme tæt på netop vores gruppes strategiske og praktiske arbejde for de skønlitterære i foreningen.

Flere i styrelsen er på valg, og derfor håber vi, at du vælger at møde op og give din stemme. Har du en god idé eller vil have et forslag behandlet, så skriv til S-formanden senest 9. marts.

Vi har altid brug for dine tanker og energi, hvis du brænder for den skønlitterære litteratur og vil lægge kræfter i arbejdet. Hvis du ønsker at stille op til styrelsen, må du gerne sige det — men du kan også stille op på dagen.

Når selve Årsmødet er overstået, følger en saftig samtale om anmelderi med Kamilla Löfström, mangeårig litteraturanmelder ved Information. Hun vil stige ned i kulturjournalistikkens sumpede underskov og jage myter om litteraturen og kritikken. Det bliver skarpt — og sjovt!

Efter mødet vil der fra  ca. 18.00 være middag, som man også skal melde sig til. Maden bliver lækker og vil koste sølle 100 kroner. Skriv ved tilmelding, hvis du har kostmæssige behov.

Vi håber at se rigtig mange af jer!