Sommerworkshop: Styrk din kreativitet

Nu er der åbent for tilmelding til Nordjyllandsgruppens sommerworkshop, der afholdes d. 1.-2. juni 2024 på Tolne Gjæstgivergaard.

Denne weekend vil vi udfordre vores kreativitet på forskellige måder og bruge det i vores litterære skaben. Derudover vil vi netværke og hygge, så vi får et endnu stærkere litterært fællesskab i Nordjylland.

Både undervisning og forplejning er gratis for alle deltagere, da workshoppen er støttet af Kulturalliancens talentudviklingspulje samt Dansk Forfatterforening.
Det er muligt at overnatte på gæstgivergården. Denne udgift afholder man selv.

Se hele programmet her: Invitation til sommerworkshop 2024

Tilmelding er først til mølle, da der er begrænsede pladser. Se nærmere i programmet ovenfor, og skriv endelig til maiodgaard@gmail.com, hvis du har spørgsmål.

Tilmeldingsfrist: 26. maj 2024.