Tekstlæsning med Hans Otto Jørgensen

Om kurset

Du har skrevet en tekst for børn/unge, eller du har læst en tekst for børn/unge, men hvad står der egentlig i teksten? Kan den læses på andre måder, og hvordan? På dette kursus har vi inviteret forfatter, tidligere rektor for Forfatterskolen, Hans Otto Jørgensen til at læse tekster med deltagerne. Der er plads til 20 kursister, og mellem 8-10 vil få deres tekster læst i plenum. Erfaringen siger, at det er lige så lærerigt at høre på.

Tilmelding

Motiveret tilmelding senest 3. august 2016 til kursussekretæren:kursus@danskforfatterforening.dk

Ved afbud efter 3. august refunderes kursusgebyr ikke. Ved aflysning af kurset refunderes kursusgebyr.

160623 Kunstfonden_LOGO_small_JPG

Underviser(e)