Temamåneder om genforeningen med Hans Tyrrestrup

Der lægges ud torsdag den 16. januar med den sønderjyske billedkunstner og digter Hans Tyrrestrup. Alle medlemmer af Dansk Forfatterforening er velkomne.

Den sønderjyske forfatter Hans Tyrrestrups forfatterskab strækker sig fra tidlig debut i Hvedekorn til digte i den aktuelle udgivelse og udstilling The Global Goals.

Midt imellem finder vi ’romerske’ digte i Amor Roma, Bogforum deltagelse med Grøn Solfisk, Årets Bedste Bogarbejde med Torben Brostrøm, ”Vi står solidt plantet”, digtsamlingen Fra Ordets Palet, essaysamlinger og den nye portrætfilm Visum til Venus.

Hans er både maler og digter, og flere bøger er netop karakteriseret ved et samspil mellem genrerne.