Torsdag klokken fire – Idrættens Analyseinstitut som model for Kulturens Analyseinstitut?

Jakob Rathlev, direktør for Idrættens Analyseinstitut og Videncenter for Folkeoplysning fortæller om de erfaringer, der efterhånden er høstet fra Idrættens Analyseinstitut.

For alle medlemmer

Idrættens Analyseinstitut som model for Kulturens Analyseinstitut?

I mange år har kultursektoren efterlyst et analyseinstitut, som kan give dybtgående analyser og statistikker, politikere og organisationer kan manøvrere efter. Til eksempel har Den faglitterære Gruppe ment, at den officielle statistik om bogudgivelser giver et misvisende billede.

Idrætten har til gengæld haft et analyseinstitut siden 2005. Måske kan kulturen lære af erfaringerne herfra? I hvert fald vil Jakob Rathlev fortælle om de erfaringer, der efterhånden er høstet fra Idrættens Analyseinstitut.

Mødet foregår online via mødeplatform ZOOM, og alle medlemmer er velkomne. Husk at gøre video og mikrofon klar. F-gruppens side kan du læse mere.

Klik på det flg. link til ZOOM torsdag kl. 15.45:

Vi håber at se rigtig mange af jer og ser frem til frugtbare diskussioner om fagbogen, bogkultur og forfatterskab.