Den faglitterære gruppe holder nytårskur i København

Af De faglitterære - 18. december 2017

Faglitteraturen fejres af den faglitterære gruppe med den traditionsrige nytårskur. I år står københavnerne for nytårskuren, der holdes lørdag d. 27 januar 2017 kl. 13.00 til 15.30 i Dansk Forfatterforenings lokaler Strandgade.

Ved nytårskuren vil en række forfattere præsentere deres seneste udgivelse. Hvis du har udgivet et værk indenfor de seneste år, så har du også muligheden for at fortælle om det for dine forfatterkolleger. Hver deltager får ca. 10 minutter til at fortælle om sin seneste udgivelse.

Send allerede nu meget gerne en forhåndstilkendegivelse til Frank Egholm via egholm@postmesteren.dk, så vi kan danne os et overblik over, hvor mange vi bliver til Nytårskuren 2018.

Den faglitterære gruppe byder på kransekage og russisk champagne.