Ny dato for konference om faglitteratur

Den varslede konference om faglitteratur er flyttet til den 4.december. Den vil foregå i Fællessalen på Christiansborg.

Af De faglitterære - 9. juni 2023

I seneste nummer af Forfatteren fremgår det, at en kommende konference om faglitteratur vil finde sted i september.

Af praktiske grunde er konferencen flyttet til den 4.december, da vi har fået mulighed for at gennemføre den på Christiansborg i samarbejde med Folketingets kulturudvalg.

Vi arbejder på højtryk på at sætte et program sammen, så konferencen på bedst mulig vis kan belyse alle aspekter af faglitteraturen.

Konferencen tilbydes som en åben konference, som alle interesserede kan tilmelde sig – indtil salen er fyldt.

Nærmere herom senere.

Vi håber selvfølgelig, at rigtig mange af Dansk Forfatterforenings medlemmer har lyst til at deltage sammen med politikere, forskere og branchefolk.

Den faglitterære styrelse