Sommerfest på Frederiksberg

Den faglitterære gruppe afholder den traditionelle sommerfest den 23. august på Frederiksberg.

Af De faglitterære - 22. juni 2024
Tilmeld dig allerede nu til den faglitterære sommerfest, som vi afholder den 23.august.
Vi begynder kl. 16 med en rundvisning og foredrag på Storm P-museet. Kl. 18 spiser vi en 3-retters menu på en nærliggende restaurant, hvor vi har et lokale for os selv.
Forslag til underholdningsindslag under middagen modtages gerne.
Deltagergebyr: 360 kr for det hele, inkl. drikkevarer til middagen, idet F-styrelsen yder tilskud til sommerfesten.
Husk at du kan få refusion for dine rejseudgifter, hvis du bor uden for hovedstadsområdet efter aftale.
Tilmelding: Cathrine Errboe, mail@prbo.nu
senest den 10 august.
Samtidig med tilmeldingen indbetales deltagergebyret på 360 kr via MobilePay til foreningens konto med oplysning om navn og ‘F Sommerfest’.
Mobilnummeret er 85998.