Kom og skriv

Skriveaftener der er gratis for alle medlemmer.

Kom og skriv-aftenerne giver dig som medlem mulighed for at få ny skriveinspiration eller bare fokuseret skrivetid, som det kan være svært at få ellers. Aftenerne åbner med et inspirationsoplæg, som kan sætte gang i din kreative proces. Det er et hyggeligt og populært arrangement, der foregår i Dansk Forfatterforenings stemningsfulde lokaler i Strandgade 6. Du skal selv have din computer med, og der bliver serveret kaffe, te og som regel også lidt sødt.

Hold øje med kalenderen for datoer og tilmelding.

Hvis du ikke er medlem af foreningen, er det muligt at købe sig til en plads på kom og skriv-aftener. Kontakt foreningen for nærmere info på df@danskforfatterforening.dk