Lyrikstyrelsen i Aarhus

Lyrikstyrelsen vil nu fastlægge styrelsesmøder i Aarhus og i Odense.  Vi håber I vil deltage fra nær og fjern, når vi tager hul på mulighederne for fremtidige lyrikmøder i Aarhus, med ønsket om at få styrket gruppens kontakt til og samarbejde med Aarhusgruppen.

D. 24. august kommer Lyrikstyrelsen til Aarhus. Selvom vi naturligvis er opsatte på tale en masse om lyrik og lyrikkens muligheder, så er alle medlemmer af DFF velkommen til at kigge forbi Løves Bog- og vincafé d. 24 august.

Se program og invitation her!

Af Lyrikere - 7. juli 2019

Lørdag den 24. august holder lyrikstyrelsen sit ordinære styrelsesmøde i Aarhus.

Vi håber du vil møde os, når vi inviterer til:

Inspirationsmøde på Godsbanen:

Kl. 14.00 – 15.00 Vogn1, Godsbanen, Skovgaardsgade 3, 8000 Aarhus

Kom og hør om styrelsens arbejde, og vær med til at drøfte, hvordan lyrikken og Lyrikergruppen kan styrkes lokalt i Aarhus!

Komsammen på Løves:

Kl. 15.30 – 18.00 Løve’s Bog- og Vincafé, Nørregade 32, 8000 Aarhus

Kom og få et glas vin og en snak med dine kollegaer. Nok falder du i snak med en god kollega og måske får du lyst til spontant at fremføre et digt!

Lyrikstyrelsen sørger for at der bliver et glas vin til alle fremmødte medlemmer af DFF.

Af hensyn til serveringen bedes du melde din ankomst til styrelsesmedlem

Poul Lynggaard Damgaard inden 14. august:

Du kan skrive til Poul her: poul_damgaard@hotmail.com