Oplæg ved jurist Anne Koldbæk

Af Nordjyllandsgruppen - 13. maj 2024

Foreningens jurist, Anne Koldbæk, kommer til Aalborg sammen med formand Morten Visby. Det sker i HUSET i Hasserisgade torsdag d. 13. juni kl. 19.00.

Kom og bliv klogere på emner som ophavsret, forlagskontrakter, royalties og rettighedsomfang (også i forhold til filmoptioner og podcastvilkår) – og bliv opdateret på, hvordan det ser ud med streamingtjenesterne. Der er naturligvis afsat tid til spørgsmål. Benyt også muligheden for at hilse på Morten Visby.

Tilmeld dig, så vi ved, du kommer. Skriv til maiodgaard@gmail.com.

For de, der har lyst til at mødes inden til en bid mad i Husets Café, mødes vi kl. 18.00. Der serveres dagens vegetarret til 95 kr. pr. person. Vil man spise med, så skriv senest d. 10. juni til Mai, der vil sørge for at bestille mad og bord.