Sommerworkshop i Tolne

Af Nordjyllandsgruppen - 8. maj 2024

Styrk din kreativitet!

Nu er der åbent for tilmelding til Nordjyllandsgruppens sommerworkshop, der afholdes d. 1.-2. juni 2024 på Tolne Gjæstgivergaard.

Denne weekend vil vi udfordre vores kreativitet på forskellige måder og bruge det i vores litterære skaben. Derudover vil vi netværke og hygge, så vi får et endnu stærkere litterært fællesskab i Nordjylland.

Både undervisning og forplejning er gratis for alle deltagere, da workshoppen er støttet af Kulturalliancens talentudviklingspulje samt Dansk Forfatterforening.

Se hele programmet her: Invitation til sommerworkshop 2024

Tilmelding er først til mølle, da der er begrænsede pladser. Se nærmere i programmet ovenfor, og skriv endelig til maiodgaard@gmail.com, hvis du har spørgsmål.

Tilmeldingsfrist: 26. maj 2024.