Henriette Vesterbak

Sidst opdateret: 23. april 2024
Henriette Vesterbak

Beskrivelse:

Jeg er skønlitterær forfatter og kogebogsforfatter, og i mit daglige virke oversætter og redigerer jeg romaner.

Jeg er uddannet cand.ling.merc. og har arbejdet i sprogbranchen siden 2004 med alt lige fra oversættelse, redigering og korrektur til projektledelse og kvalitetssikring.

Jeg tilbyder følgende sprogservices:

◆ Oversættelse af bøger og tekster fra engelsk, svensk og norsk til dansk.

◆ Redigering af bøger, tekster og oversættelser med fokus på at forbedre formuleringer, så teksten flyder bedre og fremstår på et idiomatisk korrekt dansk.

◆ Korrektur og kvalitetssikring af bøger og tekster, hvor tegnsætning og grammatik optimeres, og teksten rettes for forståelsesfejl, stavefejl/slåfejl, udeladelser og lignende.

◆ Redigering af manuskripter (romaner) og manuskriptvurdering.

Jeg udfører mit arbejde med stor grundighed, overholder altid deadlines og anser først opgaven for færdig, når min kunde er 100 % tilfreds.

Kontaktoplysninger:

Adresse: 8310 Tranbjerg J Land: Danmark E-mail: Klik for at se e-mail CVR: 28396066

Medlem Af:

Dansk Oversætterforbund, De skønlitterære, Aarhusgruppen

Online Referencer:

Oversætter fra:

Amerikansk, Engelsk, Norsk (bokmål), Svensk

Oversætter til:

Dansk

Besøg mig på:

Forlag: Forlaget Twenty-One Udgivelsesår: 2018

Vegansk LCHF

Denne kogebog indeholder opskrifter og idéer til en 100 % plantebaseret måde at spise low carb high fat på. Vegansk LCHF er fuld af liv, lækker mad og spændende grøn måltidsinspiration!

Har du en tendens til at overspise, når du spiser kulhydrater? Mætter kulhydrater dig ikke særligt længe? Og bliver du oppustet af kulhydrater? Så er LCHF sandsynligvis noget for dig.

I bogen får du:

– 21 sammensatte måltider fordelt på morgenmad, frokost og aftensmad (i alt 35 opskrifter)
– Inspiration til at spise LCHF uden kød og andre animalske produkter
– Information om kulhydratsensitivitet og gode erfaringer med vegansk LCHF
– Forslag til et vegansk LCHF-basislager
– Gode tips og tricks til at komme i gang.

Kogebogen egner sig især til dig, der:

– Spiser traditionel LCHF, og som gerne vil have inspiration til måltider uden kød, æg og mælkeprodukter
– Er veganer eller vegetar, og som gerne vil reducere dit indtag af hurtige kulhydrater
– Har oplevet, at din krop reagerer negativt på kulhydrater, og som har brug for nogle lækre opskrifter til at komme i gang med LCHF.